7.2.-10.5.2022 KAINUU

”Asiakaspalvelutaidot antavat hyvät valmiudet työhön kuin työhön!”

Tiedätkö mistä hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus muodostuvat? Haluatko vahvistaa asiakaspalveluun liittyviä taitoja? Asiakaspalvelualan osaaja -koulutuksessa vahvistuu ammatti-identiteetti erilaisissa asiakaskohtaamisissa. Koulutuksessa keskitytään myös tunnetyöskentelyyn ja stressinhallintaan, jotka tukevat itsetuntoa uusissa ammatillisissa haasteissa.

Koulutuksen sisältö:

  • Hyvä asiakaspalvelija
  • Vuorovaikutustaidot
  • Itsensä johtaminen
  • Erilaiset asiakastyypit
  • Monikanavainen asiakaspalvelu
  • Myyntityö ja palvelukonsepti
  • Työhyvinvointi
  • Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet
  • Asiakaspalveluenglanti
  • Työnhaku – ja työelämätaidot Koulutus on monimuoto-opiskelua
  • 20 pv lähiopetusta Kajaanissa
  • 5 pv verkkokoulutusta
  • 10 pv itsenäistä opiskelua
  • 30 pv työssäoppimista
  • Henkilökohtaista ohjausta

Koulutus on tarkoitettu Kainuun kokeilualueen kuntien ja TE-toimiston asiakkaina oleville alle 30-vuotiaille asiakaspalvelualojen työnhakijoille.

Ota yhteyttä