7.2.-10.5.2022 KAINUU
”Asiakaspalvelutaidot antavat hyvät valmiudet työhön kuin työhön!”
Tiedätkö mistä hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus muodostuvat? Haluatko vahvistaa asiakaspalveluun liittyviä taitoja? Asiakaspalvelualan osaaja -koulutuksessa vahvistuu ammatti-identiteetti erilaisissa asiakaskohtaamisissa. Koulutuksessa keskitytään myös tunnetyöskentelyyn ja stressinhallintaan, jotka tukevat itsetuntoa uusissa ammatillisissa haasteissa.
Koulutuksen sisältö:
- Hyvä asiakaspalvelija
- Vuorovaikutustaidot
- Itsensä johtaminen
- Erilaiset asiakastyypit
- Monikanavainen asiakaspalvelu
- Myyntityö ja palvelukonsepti
- Työhyvinvointi
- Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet
- Asiakaspalveluenglanti
- Työnhaku – ja työelämätaidot Koulutus on monimuoto-opiskelua
- 20 pv lähiopetusta Kajaanissa
- 5 pv verkkokoulutusta
- 10 pv itsenäistä opiskelua
- 30 pv työssäoppimista
- Henkilökohtaista ohjausta
Koulutus on tarkoitettu Kainuun kokeilualueen kuntien ja TE-toimiston asiakkaina oleville alle 30-vuotiaille asiakaspalvelualojen työnhakijoille.
Ota yhteyttä
Riitta Romppainen
Vastaava kouluttaja, uravalmentaja