Työnhakuvalmennus 5 pv Oulussa

9. – 11.10.2023 (ma-ke) ja 16. – 17.10.2023 (ma-ti)

Tämä valmennus on sinulle, jos tarvitset apua työnhakuun, pohdit esimerkiksi:

• Mistä ja miten töitä voi hakea? En tiedä, miten täyttää asetettu työnhakuvelvoite.
  • Mitä ne ns. piilo(/tarve)työpaikat ovat? Miten niitä voi löytää ja hakea?
  • Millaisia asioita työnantajat arvostavat ja miten kertoisin omista vahvuuksistani?
  • Millainen on hyvä työpaikkahakemus ja cv?
  • Miten pärjäisi haastattelussa?
  • Työnantaja on pyytänyt videocv:tä hakemuksen liitteeksi, miten sellainen tehdään ja lähetetään?
  • Minun pitäisi vahvistaa tai päivittää osaamistani, millaisia vaihtoehtoja siihen on?

Tai jos sinua vaikka vain kyllästyttää pohtia näitä asioita yksin, Apua työnhakkuun -työnhakuvalmennus on sinulle juuri sopiva!

Työnhakuvalmennuksessa saat konkreettista apua, tukea ja monipuolisia vinkkejä työnhakuun:

• Tutustumme eri työnhaun menetelmiin eli mistä töitä voi etsiä ja löytää?
  • Tutkimme yhdessä, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on?
  • Tutustumme millaisia asioita työnantajat työntekijöitä rekrytoidessaan arvostavat.
  • Autamme sinua tunnistamaan osaamisesi ja vahvuutesi ja kuinka kertoa niistä.
  • Laadimme nykyaikaiset ja tekijänsä näköiset CV:n ja hakemuksen.
  • Valmistaudumme työpaikkahaastatteluun.
  • Perehdymme työnhaussa tarvittaviin digitaitoihin.

Varsinainen valmennus on ryhmämuotoista opiskelua, mutta sinulla on käytössäsi oma ohjaaja koko valmennuksen ajan sekä halutessasi vielä yhden kuukauden ajan valmennuksen jälkeen, jolloin voimme paneutua juuri sinun työllistymisen kysymyksiisi, esimerkiksi kuinka ratkaista mahdollisia työllistymisen hidasteita ja esteitä ja mistä se oma työpaikka löytyisi. Valmennuksessa hyödyt myös vertaisistasi.

Valmennuksen toteuttaa KoulutusAvain Oy.

Valmennus pidetään Oulun keskustassa (tarkempi osoite ilmoitetaan osallistujille). Valmennuspäivän pituus on klo 8.30–14.45. Omaa tietokonetta et tarvitse: jos sinulla on oma kannettava tietokone, voit ottaa sen halutessasi mukaan, mutta voit käyttää myös KoulutusAvaimen opiskelijakoneita.

Valmennus on maksuton, aamu- ja iltapäiväkahvit tarjotaan. Olet myös oikeutettu 9€ kulukorvaukseen jokaiselta valmennuspäivältä, ks. lisää tietoa kohdasta Lisätietoja.

Jos sinua pohdituttaa olisiko tämä valmennus se, mitä tarvitset tai mielessäsi pyörii jokin muu kysymys valmennusta koskien, voit ottaa yhteyttä vastuuvalmentajaan Eija Leinoseen, ks. yhteystiedot alla.

(Hänelle voi laittaa viestiä myös Whatsappilla).

Olemme saaneet osallistujilta aivan huippupalautteet aiemmista valmennuksistamme, joten tule sinäkin mukkaan!

PKY-laatusertifikaatti