12. – 14.9, 18. – 21.9 ja 25. – 27.9.2023

Tämä valmennus on sinulle, jos olet viestintä-, media- ja/tai markkinointialojen asiantuntija ja tarvitset lisätukea työllistymiseesi.

Onko esimerkiksi jokin seuraavista osuva sinun tilanteeseesi ja pohdintoihisi

•    Olet hakenut jo runsaasti eri työpaikkoja ja pohdit vieläkö jotain vaihtoehtoja olisi.
•    Sinulla ei ole vielä alan kokemusta, mutta tuntuu, että et pääse sitä myöskään kerryttämään.
•    Sinulla on runsaasti työkokemusta ja silti et löydä työpaikkaa.
•    Mitä ne ns. piilo(/tarve)työpaikat ovat? Miten niitä voi löytää ja hakea?
•    Et tiedä, kuinka täyttää asetettu työnhakuvelvoite.
•    Millaisia työntekijöitä viestintä-, media- ja markkinointialojen työnantajat arvostavat ja haluavat?
•    Haluaisit arvioida osaamistasi ja vahvuuksiasi ja kenties päivittääkin niitä, millaisia vaihtoehtoja siihen on.
•    Miten erottua muiden hakijoiden joukosta?
•    Olet lähettänyt hakemuksia, mutta et päässyt haastatteluun – mitä tehdä?
•    Olet päässyt haastatteluihin, mutta et ole tullut valituksi – mitä tehdä?
•    Pitäisikö perustaa oma yritys?
•    Pitäisikö hakeutua uudelle alalle?

Tai pohdituttaako sinua jokin muu kysymys tai vain kyllästyttää pohtia näitä asioita yksin? Jos kyllä, tämä työnhakuvalmennus on sinua varten!

Työnhakuvalmennuksessa saat konkreettista apua, tukea ja monipuolisia vinkkejä työnhakuun

•    Tutustumme viestintä-, media- ja markkinointitehtävien monipuolisiin työmarkkinoihin.
•    Tutustumme eri työnhaun menetelmiin ja -kanaviin eli mistä töitä voi etsiä ja löytää (ml. itsensä työllistäminen).
•    Tutkimme yhdessä, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on (ml. halutessasi uuden alan vaihtoehdot).
•    Tutkimme ja kysymme millaisia asioita alasi työnantajat työntekijöitä rekrytoidessaan arvostavat.
•    Autamme sinua tunnistamaan osaamisesi ja vahvuutesi ja kuinka niitä konkreettisesti sanoittaa ja miten erottua.
•    Arvioimme, voisitko vielä jotenkin kehittää työnhakumateriaaliasi.
•    Valmistaudumme työpaikkahaastatteluun.
•    Tutustumme myös osaamisen täydentämisen ja päivittämisen vaihtoehtoihin.

Valmennuksen aikana teemme työnantaja- ja oppilaitosvierailuita ja pyydämme viestintä-, media- ja markkinointialojen asiantuntijavierailijoita vastaamaan kysymyksiinne työllistymiseen ja osaamistarpeisiin liittyen. Varsinainen 10 päivän valmennus on ryhmämuotoista opiskelua, mutta sinulla on käytössäsi oma ohjaaja koko valmennuksen ajan sekä halutessasi vielä yhden kuukauden ajan valmennuksen jälkeen. Jatko-ohjauksessa voimme paneutua juuri sinun työllistymisen kysymyksiisi, esimerkiksi kuinka ratkaista mahdollisia työllistymisen hidasteita ja esteitä ja mistä se oma työpaikka löytyisi. Valmennuksessa hyödyt myös vertaisistasi.

Valmennus on maksuton ja sen toteuttaa KoulutusAvain Oy.
Valmennuspäivät ovat 12.9, 13.9, 14.9, 18.9., 19.9., 20.9., 21.9., 25.9., 26.9. ja 27.9.2023.

Valmennus pidetään Oulun keskustassa (tarkempi osoite ilmoitetaan osallistujille). Valmennuspäivän pituus on klo 8.30–14.45. Omaa tietokonetta et tarvitse: jos sinulla on oma kannettava tietokone, voit ottaa sen halutessasi mukaan, mutta voit käyttää myös KoulutusAvaimen opiskelijakoneita.

Jos sinua pohdituttaa olisiko tämä valmennus se, mitä tarvitset tai mielessäsi pyörii jokin muu kysymys valmennusta koskien, voit ottaa yhteyttä vastuuvalmentajaan Eija Leinoseen.

Eijan yhteystiedot alla! (Hänelle voi lähettää viestiä myös Whatsappilla).

Olemme saaneet osallistujilta aivan huippupalautteet aiemmista valmennuksistamme, joten tule sinäkin mukaan!