Työskentelen koulutusjohtajana vastaten Kajaanin toimipaikasta sekä työyhteisö- ja työelämäpalveluista. Minulla on yli 20 vuoden kokemus työyhteisöjen ja työllisyyden kehittämisestä, erityisesti Pohjois-Suomessa. Osaamiseni ydintä ovat aikuiskoulutus ja ohjaus, osaamisen arviointi, työyhteisötaidot ja ihmisten johtaminen sekä urasuunnittelu.

Kouluttajan ja valmentajan työn koen vuorovaikutuksellisena vaativana ihmissuhdetyönä, jossa korostuu luottamuksen merkitys. Innostun ihmisten kohtaamisista, joissa syntyy oivalluksia ja uusia näkökulmia sekä ryhmän vuorovaikutuksesta, jossa reflektoidaan käsiteltävää teemaa omiin kokemuksiin peilaten.

Koulutukseltani olen yhteiskuntatieteiden maisteri, pääaineena sosiaalipsykologia. Olen kehittänyt osaamistani esimiehenä, kouluttajana ja ohjaajana suorittamalla mm. opettajan pedagogiset opinnot, johtamisen erikoisammattitutkinnon sekä sosiaalipsykologeille suunnatun työnohjaajakoulutuksen.